warna-warni


im coming again to make your eyes juling2 reading my entry.. hahaha
ok.. kite nak ckap ni..
dulu saya paling tak suka warna merah jambu
dan saya tak tahu kenapa.. (pelik atau jelik??)
tapi bila fikir-fikir balik apa ada pada warnakan???
it just a pink colour ok!! its nothing!!
tadaaa~~
mula-mula sya rasa mcm pink itu gedik... (ohh.. aku salah lagi :/)
so.. untuk mengikis rasa yang tak patut muncul ni..
saya telah menguatkan diri untuk membuat blog berwarna pink..
tapi hasilnya membuatkan saya suka sebab ia comel..
ia COMEL ok!!
sape xmo ngaku kite merajuk dgn kamu..
**kidding*

btw..
untuk warna-warni pulak... saya suka bila ia dikaitkan dengan nota dan makanan..
seriously rasa semangat nak baca..tapi disebabkan penyakit 'M' yang amat sukar dicegah..
nota warna warni tu hanya wujud dalam angan-angan..
hahaha..
bocor lagi rahsia aku..


mempersembahkan ala-ala muka saya waktu study ...

*
*
*
*

ok.. peeps.. got to go..
bye..
have a nice day :)


1 ulasan:

  1. so ak di kira gediks la sbelum ni..isk..iskk..xsangka ak..ahaha

    BalasPadam